IMAC

آی‌ مک ۲۷ اینچی و آی‌ مک پرو

()

با توجه به شایعات چند وقت اخیر، گمان می‌رود آی‌مک ۲۷ اینچی از اولین محصولات اپل در اوایل سال ۲۰۲۲ باشد. Cupertino ها در نیمه‌ی نخست سال ۲۰۲۱ از آی‌مک ۲۴ اینچی با تغییرات بسیار جذاب رونمایی کردند؛ اما این شرکت مدل استاندارد بزرگ‌تر را رونمایی و عرضه نکرد.ممکن است دلیل اینکار اپل استفاده از تراشه جدید و قدرتمند بوده باشد.

حال با رونمایی تراشه‌های میان‌نسلی M1 پرو و M1 مکس وقت آن رسیده است که مدل 27 اینچی را با یک طراحی جدید در اوایل سال نو میلادی مشاهده کنیم؛ همچنین گمان می‌رود غول دنیای فناوری قصد دارد رنگ‌های که زمانی نماد آی‌مک G3 بودند را در مدل ۲۴ اینجی تکرار کند و به‌ نوعی به گذشته باز گردد.

هنوز درباره اسم این کامپیوتر چندمنظوره شایعات بسیاری وجود دارد، ممکن است آی‌مک 27 اینچی همان مدل پرو باشد.

جدیدا شایعاتی وجود دارد که حاکی از آن است که اپل قصد ندارد مدل‌های آی‌مک استاندارد در ابعاد ۲۴ و ۲۷ اینچی را عرضه نماید و ممکن است مدل بزرگ‌تر با وجود ‌تغییرات قابل توجه با پسوند «پرو» نام‌گذاری می‌شود. افشاگری در توییتر مدعی شده اپل در آخرین مراحل توسعه آی‌مک پرو نسل بعدی می‌باشد که ظاهرا اوایل سال میلادی عرضه می‌گردد.

طبق گفته‌ها نمایشگر مدل پرو دارای حاشیه‌های تیره است برخلاف مدل استاندارد. همچنین گفته شده اپل فیس آی‌دی (Face ID) را نیز تست نموده است؛ اما به‌طور قاطع نمی‌توانیم آن را تأیید کنیم. به‌طورکلی، رایانه مذکور بر تغییرات مدل ۲۴ اینچی نظیر طراحی جدید و نازک‌تر، میکروفن با کیفیت استودیو و  پردازنده‌ی قدرتمندتر اپل استوار و دارای نمایشگر ۲۷ اینچی با فناوری مشابه مانیتور پرو دیسپلی XDR یا مینی ال‌ای‌دی خواهد بود که ممکن است از قابلیت پروموشن نیز پشتیبانی نماید.

 

این پست چقدر مفید بود؟

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

تاکنون امتیازی ثبت نشده است! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید